Note To Self...

Har du svårt för kitsch och magenta?
Ja?
Då bör du klicka dig härifrån.


Jag har ett behov av att få vara ensam, för mig själv, i perioder.

Detta är någonting som inte alltid är helt lätt att förstå för folk omkring mig... jag har dock lärt mig under senare år (tyvärr lite för sent, på vissa vis.), att berätta det för nära och kära, så att de inte blir ledsna, eller känner sig övergivna, när jag "försvinner".
Så jag gjorde en sida om behovet att få vara för sig själv, och att det är viktigt att man observerar det i sig själv, och respekterar det.
utskrift, glittergel, guldlack, och vanligt papperslim.OLJEKRITOR o, älskade oljekritor.    Ett lager röd oljekrita har blivit adderat, tillsammans med lite lila, en del brunt och skvättar av blått.    Sedan har dessa geggats ihop till en rödoljig, nästan rostig, härlighet.    Och slutligen så har jag skrapat med en liten spatel för att få fram guldet under  oljan. FILT.  Buddhabilden fick en liten filt att mysa med och att dra över huvudet när man behöver stänga världen ute för en stund.

 Frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0