steg för steg

Det Artjournal-uppslag som jag kommer att visa här kanske inte är det mest estetiskt tilltalande, men det var kul att göra.
Jag gav mig själv uppdraget att försöka sammanfatta min relation till en av de viktigaste männsikorna i mitt liv, med bara några spridda ord., och så stämplade jag snöflingor i guld över dem.

På detta lade jag den utklippta grenen, och så smetade jag svart färg över hela sidan ( förutom den del som låg under gren-mallen, såklart.) sedan (innan färgen hann torka) drog jag av mallen och lade den, med den svarta akrylen nedåt,  på sidan mitt emot.  Jag gillade den svarta kladdiga effekten.
Ja, och så skrapade jag lite med spateln såklart.

.

Kommentarer
Postat av: Anna

GUUUD vad fint!

2009-05-11 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0